Rakt ut i fläsket, som bomull för hjärtat!

Klintemarknad är avklarad, den bakade potatisen som jag och mamma alltid käkar på marknadsdagen är uppäten.

Marknaden bjöd på helt okej väder men kallt va det, eller hade jag för lite kläder på mig. Mamma och pappa klagar iaf alltid på mig :P

På eftermiddagen firade vi mamma, bullar, kokosbollar, kakor och tårta. Godsakerna trycktes in och gav oss alla en sockerchock. Mamma blev nöjd över presenten, en spaupplevelse på Fröjel Resort!

Grillat ikväll med godis som efterrätt, jag har inte svårt att njuta här ute. Ligger dock nu som en säl, så här mycket onyttigheter har jag inte ätit på länge. Men borde väl vara bättre att köra allt på en gång?
Tur att det inte sker så ofta:P

Nu är det filmmys (utan godsaker) Trevlig lördag:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress