En vecka med två helger :D

Den här veckan känns som en piece of cake. Måndagen är numera gjord och har bara en halv dag kvar att jobba innan det är en dag ledigt igen. Borde inte alla veckor se ut så här!? :D

Tog en ganska lång promenad med Lina kväll. Det va regn när vi började men inte har lite regn stoppat oss. Dessutom sprack det upp och det va så att solen tittade fram där ett tag, skönt!
Mycket prat blev det under promenaden som vanligt. Vi löste många världsproblem för att citera Lina :)

Efter promenaden fick jag mig ett ryck och bakade kakor. Händer inte speciellt ofta nu för tiden eftersom jag inte käkar kakor när det bara är vardag och jag är hemma. Men på onsdag får jag finbesök av min mormor och morfar och jag vill bjuda på hembakat.

Blev iaf kokos och lakritskakor. Lite udda får jag medge vi får se vad dom tycker!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress