Underbart är nog allt jag har att säga :)

Vad ska jag säga, tiden går fastligt fort när man har roligt :)

Midsommar va så perfekt som den kunde. Vacker väder, middag med grillning och jordgubbar med dom finaste jag har i min omgivning!

Midsommardagen blev det golf med Sara, 9-hål i strålande solsken men blåst. 25 poäng fick jag, golf är roligt när det går bra :) efter det blev det pizza på Nymans i Tofta. För att avsluta det hela med min familj på landet, lugnt är ordet! Jag börjar nog bli vuxen ;)

Söndagen blev det sola, träffa brorsan med familj, fika på Kronis och sen avsluta med kaffe hos Lina :)

Sov dåligt i natt, verkar inte vara min grej det där med att sova just nu :( så dagen vart seg på jobbet.
Jag lyckades dessutom när jag kom hem med att låsa in nyckeln i tvättstugan och mig själv i källaren, så ja, tur att man har hjälpsamma grannar ;) å att Lina kom och räddade med middag, trevligt sällskap och balkonghäng i solen!!

Jag älskar sommaren å alla mysiga kvällar jag får uppleva just nu :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress