Det bästa i livet känns i hjärtat!
Idag har det varit mysdag med söta systersonen. Långpromenad i solen ner till stan medan han sov. När han vaknade så gick jag där och pratade med honom om allt vad vi såg. Lunch med honom och syrran på stan.
Sen blev det tillverkning av pumpalykta med min 5 åriga systerson. Han designade (riktigt bra ) och jag skar ut. Bra samarbete! 

Känslan av att livet är toppen infann sig hela dagen! Just nu är det precis vad jag behöver. Det är för mig den bästa känslan i världen att få bära på Folke, göra pumpalycktor med Ebbe, att prata skit med de andra barnen som blivit så stora höra deras idéer, ta en kaffe med syrran. Obeskrivbart! Önskar alla fick uppleva den känslan.


Malena

Måste bara säga att du är den finaste lillasyster och moster vi kunde få, all kärlek till dig 💛💙💜💚❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress