Rosaaaaa!!!
Sicken helg det blev. Fick jobba över i fredags men när det hela avslutas med att man får lyxmiddag hos syrran. Så va allt på topp. Kyckling direkt från grillen, potatisklyftor, sallad och sås. Ja ni hör ju. När man dessutom får möjlighet att snackaskit med min fina syrra å hennes sambo och krama på iaf två av hennes barn. Då är livet precis som jag vill ha det!!!!

Helgen har annars mest bestått av renovering. Hallen är klar, å den blev galet rosa. Så galet att jag börjar ana att dom blandat min valda färg fel!? Men det är ballt å vad ska jag säga...det är Emmie!!

Oktoberfesten på Wisby strand va verkligen kul. Eller det roligaste va nog vi 4 brudar som fick möjligheten att dansa och mingla. Vi har så kul ihop!

Söndagen blev lite tyngre, mest för att vintertiden fick mig att vakna kl 8 och jag gav upp och gick upp.
Födelsedagskalas vid andra syrran. Matpaj, bullar, chokladbollar och tårta! Jag är så bortskämd av mina systrar! Myys!!!

Nu är veckan igång igen. Då kör vi :D 
Malena

Vi är så glada att vi har dig 😘

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress