Juuuul :D
Julen har runnit på i ett rasande tempo. Men alltid lika mysig. Men nu är man trött på allt som hör julmat till. 

På julafton firade vi först i Västergarn tillsammans med mammas sida av släkten. Lika mysigt som alltid att träffa alla!

Julaftons eftermiddag blev det firande med syrran med hela familjen. Vi såg Kalle Anka, fikade med massor av kakor, delade ut julklappar och åt mat ihop. 
På kvällen blev det bara mys i soffan med mamma och pappa, inkluderat Svensson Svensson. Man kan ju inte bryta traditionerna ;)

Juldagen kom min äldsta syster och bror med sina familjer. Vi körde samma procedur igen! Fast jag lämnade strax innan maten och begav mig till Visby för juldagsfirande :) Det blev möte med gamla vännen i massor och dans in på småtimmarna. 

Annandagen hämtade vi bror och hans tjej vid flyget. Tog en lilla julafton. Ja ni ser ju mönstret, klart man är trött på julmaten. Så igår såg vi hockey i Visby ishall innan vi käkade mat på La Mazia.
Sen träffade jag upp gamla vänner.

Som ni säkert märker har jag haft underbara dagar. Å det bästa av allt. Det började snöa på julafton och det ligger ännu kvar! Lycklig tjej!!! 







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress