Vilken vecka!!!
Blev en vecka där väldigt få timmar tillbringades hemma. Jobbade sent både måndag å torsdag å va hemma närmare halv sju båda kvällarna. Sen vart det utbildning i Sthlm tisdag och onsdag. Dimma på onsdag kvällen så blev fast på Bromma på planet i 3 timmar längre än beräknat. Klev in hemma strax innan 23..fruktansvärt trött efter en lång dag.

Fredagen vart det ganska kort dag och avslutades med AW. Behövdes inte många sippar vin för att göra mig trött.

Helgen har tillbringats i Klinte vid föräldrarna. Dom har hjälpt mig så mycket och renovera i min lägenhet så nu va det min tur att få hjälpa till att tapetsera deras övervåning. Lite "living on the edge" när jag balanserat ut på två plankor med en träplatta i deras trapp uppe. Man måste ju göra livet lite spännande, jag har inte ramlat ner ännu iaf :D tapeten är för övrigt galet snygg, avundsjuk!!!
Sen har det blivit mysiga middagar och melodifestivalen med dom.

Helgen är slut och nu taggar vi nya tag, v. 9 då kör vi!







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress