Änglar finns :)
Ryggen känns lite bättre.
Jag försöker röra mig så gott jag kan med långpromenader och magövningar hemma. Ja vardagen är igång igen!!

Men igår lyxade vi till det. Kvällen började med äventyrsgolf på Kneippbyn. Sen blev det 3-rätters på Munkkällaren. Toast Skagen till förrätt, Hängmördad biff till varmrätt och tryffel till efterrätt. Till det delade jag och Sara på en flaska rosé och pojkvännen hennes drack öl.
Vi drog vidare till Masters där vi tog ett par glas.

Kvällen blev mer än lyckad. Jag saknar Sara här hemma så det gör ont ibland. En sådan klok och förståndig vän som man helst bara vill ha ett stenkast bort. Men hon har hittat sin karl som hon är så väl värd. Tur att vi ses ibland ändå :)
Tack för en fin kväll båda två!!!

Nu räknas det ner till helg :D 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress