Välkommen H.E.M
Känns som att jag får börja om på nytt varje gång. Min uppdatering är ju ganska kass. Men nu är hösten här iaf.
 
I helgen va det Klintemarknad. Tradition att gå dit och sen fira fina mamma. Jag mindes marknaden som en av huvudpunkterna på året och man kunde inte få nog, dagen va alldeles för kort. Men nu för tiden så springer man över det på en timme...tiderna förändras!!
 
Helgens heta tips är ändå att besöka "Välkommen H.E.M". Ett café och butik. Som ligger i gamla Tingshuset i Endre. Å visst är det lite som att komma hem. Hembakade kakor, och nämnde jag att det är kakbuffé?! Så man får äta hur mycket man vill :D 
I den öppna spisen brinner det och det sprakar så där mysigt från veden. Lekhörna till de mindre, mitt där man fikar finns det mycket söta prylar för inredningstokiga. Jag är i alla fall såld!!
Väl värt ett besök, vad passar bättre än en lång fika med massor av godsaker en höstdag? 
 
 
 
 
Johanna

ÄNTLIGEN!! En uppdatering,som jag väntat. Fortsätt så finis så jag har något bra att läsa om dagarna. 😉😘

Svar: Jaaa ska försöka att skriva lite mer!! Begär ju att du ska skriva så får göra det själv oxå 😘
Emmie Melin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress