Träningsselfies och en inlåsning på gymmet!!
Avslutade veckan igår med ett dunderpass ben, svårigheter att gå idag check! Ännu värre imorgon är högst troligt. Lyckades få kramp i BÅDA låren vid benböjen igår. Ålder eller bara otränad är ju frågan?!?

Matade på efter helgjobbet idag iaf. Försökte mjuka upp mina ömma små muskler. Löpbandet va en nära döden upplevelse då jag mest måste gå med raka ben. För att inte tala om hur långt ner det va till golvet! 

Bjuder på denna lilla incident när jag låste in mig själv på gymmet också.
Är ny på det här gymmet där man med årskort kan träna även när ingen personal är där. Gick in tränade, inga problem. Tills jag skulle ut igen.
Dörren stängd, tryckte på knappen bredvid inget hände. Sneglade på nödhantaget men vågade inte. Med min tur hade jag dragit igår något larm eller så. Tänkte det kommer nog någon träningsglad människa men icke. Alla verkade tagit helg. Läste tidningen lite snyggt man vill ju inte se förvirrad ut. Hade ju typ full koll på läget...(a)

Lyckades tillslut få tag i en kompis som kunde förklara för mig hur man tog sig ut! Bra nu vet jag det ;)

Passade på att ta några gymselfies idag, ensam i salen som jag va!! Man har inte roligare än vad man gör sig!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress