Det går bra nu...;)
Vad har jag lyckats med, eller snarare vad har jag inte lyckats med idag.

Glad i hågen, gick jag till gymmet på förmiddagen. Skulle maxa min benträning, nu jä*lar rekord stod på schemat. Sätter mig i maskinen, taggar till. Tar i av kung och fosterland, BAAAM!!!
Jag slår i toppen ganska fort. Benen vibrerar, bra smäll.
Jag hade glömt att lägga på någon vikt alls...smart!! Ont? Jaaa...det tog ju stopp med en ganska bra fart! 

Fixar lite hemma, tippar i nya kaffepulvret i burken. Men vart tog skopan vägen. Ahhh i botten låg den innan jag tippade i kaffet och även efter. 

Städade lgh och väntade mig nästan fler klantigheter. Men inget ännu, ta i trä.
Låser snart till dörren för att åka till Klinte, jobb på södra delen imorgon. Så spar lite dyrbar tid på morgonen genom att sova där ute istället.

Önska mig lycka till, att jag inte klantar till det mer idag...

Biff? 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress