En ledig dag :)
Blev biomys igår på lillördagen med bästa Lina! 
Fifty shades of Grey. Levererade betydligt bättre än vad jag trodde att den skulle göra :) se den!!
Älskar att gå på bio, lite vardagslyx! Synd att man inte gör det oftare..


Idag har jag varit ledig. Käkat lunch med syrran här hemma. Sen blev det en tur till gymmet. Armar/bröst träning stod på schemat. Lyckades nog ganska bra. Armarna kändes som spagetti när jag gick därifrån.
Hämtade älskade systersonen på dagis. Han bestämde sig för att benen inte ville fungera idag. Så bar han hem. 2,5 år så är man ganska tung med ytterkläder och när man bär en längre bit. Kan ge mig på att han visste att jag hade värk i armarna...;)

Med en skål kvarg, hallon och lite nötter till mellanmål så satte jag mig framför skid VM. Första medaljen tagen, Stina Nilsson levererade kungligt, SILVER!! 

Sen blev det en långpromenad med Maria och massor av snack, fina människa! Solen hade gått ner och gav det där fantastiska skenet, så fint!!


En bättre ledig dag helt enkelt. Imorgon är det fredag, helgmys!!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress