Ibland är allt bara så enkelt!!
Heeeeej!!

Det va inte igår får jag medge.

Ibland när livet går på lite fortare än jag själv får man bortprioritera vissa saker, som att skriva här tex. 
Jag skulle önska att dygnet hade fler timmar. Hinner inte med för fem öre. Har aldrig varit med om en höst som gått i sådant rasande tempo. 
Jobbar, tränar, umgås sover och så börjar vi om dagen efter. 
Har fått fast antällning på jobbet, helt underbart. Jag trivs bättre än fisken i havet på det där stället!!

På tisdag ska jag på invägning och träffa pt, dax att göra rätt! 

Hela veckorna är jag med underbara människor. Som ni märker mitt liv leker just nu :D

Men ska försöka bli bättre att dela här så att jag kan få dela med mig till er :D

Bild från dagens promenad, hösten när den är som bäst!!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress