Lillördaglyx, love it!

Älskar lillördagmys, mitt i veckan lyx...löööve!!

Ikväll har vi provat pinchos med tapasrätter. Får helt klart en tumme upp och vi var definitivt nöjda. Gillar det där med tapas, så kan man få lite av varje. Oftast sitter jag annars och kan inte bestämma mig för en rätt. Så passar en velig människa som mig.
Maten smakade som sagt fint enda negativa va att dom inte kunde servera en kopp te?!! (Avancerade grejer...)

Så efterrätten och kaffe/te intogs på annat ställe, Amarillo! Har ni inte varit där kan jag rekommendera det stället.

Har med andra ord haft världens bästa kväll med fina tjejer. Mycket skitsnack om livet både galna, oklara, allvarliga och roliga saker, precis som livet är helt enkelt.

Vilket fall som helst, dom här två är bäst!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress