Tänkte psyket skulle övervinna kroppen!!

Min kropp är just nu lite trasig eller ganska jättetrasig skulle jag nog påstå. Min rygg och höfter har givit upp totalt, försöker hitta någon som kan hjälp mig men verkar vara lättare sagt än gjort.

Det begränsar mig självklart ganska mycket i träningen och jag har tagit det lugnt nu ett tag. Men tappade det helt ikväll. Så snörde på mig löparskorna och drog ut i blåsten. Körde lite löpning, 1 minut löpning och 1 min pw, körde på
så i 15 minuter och sen tog jag en pw efter. Riktigt skönt men galet blåsigt. Men karman va med mig ikv, för precis när jag tog handen på dörren hemma öppnade sig himlen och det började spöregna.

Så nu får vi se hur kroppen känns imorgon, vem som vann av kroppen eller psyket?!

Poddar mig just nu igenom höstrusket, fastnat totalt för Träningspodden med Jessica och Lofsan. Lyssnar mig igenom tråkiga arbetsuppgifter på jobbet eller längre bilresor. Bra blandning av träningsinformation, tips, allvar och en hel del skratt. Ofta jag sitter och garvar för mig själv vid skrivbordet. Har ni inte lyssnat på det ännu kan jag varmt rekommenderat det, GÖR DET!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress