En tur till den där udden jag älskar!
Ännu en dag med helt fantastiskt väder. Tagit två långa promenader för att riktigt hinna njuta av solen och ledigheten.

Tog mig även ut till Kronholmen för att se att den stod kvar efter vintern och sen njuta av utsikten. Solnedgångarna på den udden är magiska! Men idag fick jag nöja mig med en dagsbild uppe vid fyren.
Fick dessutom tillbaka golfkänslan där som legat på is under vintern. Kanske skulle ta och försöka jobba lite på svingen i år.

Efter Kronis blev det en fika vid min fina mormor och morfar som jag inte träffat på ett tag! Dom blir alltid så otroligt glada när man hör av sig, å jag blir glad i hela själen bara av deras existens!

Måndag imorgon igen, ny vecka och nya möjligheter! Då kör vi :) 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress