Ibland kan man inte göra annat än älska den här ön!
Imorse på nyheternas väderspecial som närmast blivit en tradition här hemma att se innan jobbet så sa dom det! VÅREN är här, utpekat på ett x antal platser i landet. Bland annat Hoburgen och Gotska Sandön och då borde väl hela ön däremellan också ha det enligt mitt konstaterande.

Hela dagen har det spritt i hela kroppen, tog en lunchpromenad i solskenet och den värmde faktiskt även om det biter på ganska bra i kinderna. 
Snabbade mig hem efter jobbet, snörde på mig skorna och tog en riktigt härligt promenad vid muren och i innerstan!
Säger bara HEJ VÅREN, du är så välkommen!
Kanske kan du fixa att jag skipper skrapa bilrutorna på morgonen oxå...?!

Ikväll har jag haft en kompis på besök som jag inte träffat på hur länge som helst, typ ett år! Blev iaf en mysig kaffe med honom och massor av skitsnack! Guldkantad vardag!!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress