Hej på er :)
Long time no see!!

Förutom en liten bilduppladdning igår så va det ett par veckor sedan jag va här inne. Lite så jag jobbar, ibland är livet viktigare än bloggar och andra sociala medier. Men här är jag iaf igen. Just nu sittande i solen! Varmt och skönt väder här i sluter av maj och man toknjuter ju!

Har hunnit med en resa till Väst för att hälsa på delar av familjen och även ett dop. Älskar västkusten, älskar mindre regnet dock....;)

Dock fantastiskt fint väder under Göteborgsvarvet så en fika i solen och tittade på medan andra svettades kändes som en alldeles utmärkt aktivitet!


I övrigt försöker jag att njuta av kvällarna så mycket jag kan efter jobbet. Vara ute så mycket det är möjlig vilket innebär mycket med promenader och annat mys! 
Efter avsaknaden av stavar till mina rullskidor så försöker jag komma igång genom att springa lite. I hopp om att det ska bli människa av mig också :) hoppas snart få ett par nya stavar i ny längd som inte är kapade fel....så jag kan dra igång med rullisarna igen! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress