Fullrulle på vardagskvällarna precis som jag vill ha det!

Redan fredag imorgon och ytterligares en vecka har gått av bara farten.

Senaste dagarna har jag bara gjort massor av mys på kvällarna.

I tisdagskväll lyckades äntligen jag få till en dejt med en fin vän. Vi har bara försökte 20 gånger eller något. Men plötsligt händer det!!!
Så blev sushikväll, så gott, massor av skitsnack, inlines för honom och pw för mig och sen kaffe. Han är klok den där kille och väldigt glad att ha honom som vän :)

Igår åkte jag ut till Patrik och Johanna efter jobbet. Åt gomat, myste i deras lägenhet och bara va. Bästa stället att tillbringa kvällarna på om man vill tanka energi!!! Diskuterade framtida planer och pushade och inspirerade varandra. Eller hon inspirerade mig iaf, det gör hon alltid.

Idag blev det en spontan vända till Klinte där det väntade rökta flundror.
Halleluja va gott :D
Passade på att kvällsmysa lite med mamma och pappa innan jag åkte tillbaka till stan och städade lägenheten inför morgondagens vinkväll.

Full rulle den här veckan som ni märker. Men har fått tillbringa den med underbara människor så mer sådant!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress