#helgmys

Det blev regn under natten i stugan precis som jag önskade, sååå mys. Hann även in till min mormor och morfar å hälsa på. Finaste som finns <3

Gårdagen bjöd på fika i stan med god vän och bara ströva runt i Visby och titta i affärer i lugn och ro, hinner man ju aldrig i veckorna när vardagsstressen kallar.

Idag har jag varit en sväng på Skördefestivalen i Roma. Riktigt mysig "marknad" med alla tänkbara godsaker från Gotland. Äppelmust, sylter, marmelader, bröd, kött och mer därtill. Fantastisk dag med fantastiskt väder!

Ikväll fortsätter med mysets mys framför tvn med kvällste, knäckis och Kristallengalan.
Hejade som en tok på Dagny, alltså världens coolaste 104-åring.
Om jag blir så gammal vill jag vara som henne, helt underbar och en fantastisk humor. Tyvärr vann hon inte :( men hon är grym ändå!

Måndag imorgon, en veckan som sägs ska innehålla sensommarvärme om man ska tro SMHI.
Jag hoppas på det, men snart kan det få
blir lite höst så man kan få plocka fram allt stickat och tända massor av ljus!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress