Fläskar enda dagen och kör skiten ur mig andra. Gäller att väga upp...
Hade en riktigt intressant utbildning på tingsrätten igår avseende domar, treskodomar, konkurser osv.
Kanske låter lite torrt i vissa öron men ytterst intressant om man som jag jobbar med sådant.
 
Efter jobbet hade jag och Josefine bestämt dejt med guldkant. Massor av prat och take away från bästa Surfers.
Alltid ett litet halleluja moment, maten är magisk där!
Vi beställde räkbollar, tofu, bang bang kyckling och dumpling. Dumplingsen va nya för min del men kan varmt rekomenderas. 
Sicken vardagslyx, lillördag bör alltid firas in med mat och bästa sällskap! 
 
 
För att maxa till det med extrema kontraster från gårdagen, körde jag ur kroppen med ett svettigt Jympa Medel pass på Friskis. Ska vara ärlig att både jag och min kompis/kollega var ganska nonchlanta och hon hade innan varit på ett av dom här passen och just det passet hade inte alls varit jobbit.
Meeeen så drog hon igång. JISSES! hon körde skiten ur och, tji fick vi!
Vi kollade på varandra efter halva passet och Matilda kunde konstatera att hon drog tillbaka allt hon sagt, haha!
Älskar känslan av en träningstrött kropp är dessutom löjlig förtjust i träningsbyxor. 
 
 
 
 
Imorgon är det dessutom FREDAG, jag checkar ut min sista dag för denna gång som ansvarig på jobbet, dessutom ska jag träffa världens bästa vän!! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress