Ler ända upp till öronen :)
Vilken vecka förra vecka blev. Helt galen. Jag tänker hålla er lite på halster innan jag berättar.

Annars rullade allt på som vanligt. Mycket gym blir det men ser inget resultat vilket suger riktigt hårt om jag får medge det. Vet inte alls hur jag ska göra vilket får motivationen att vara ganska låg.

Helgen blev iaf bättre än bäst.
Vin och middag vid mig på lördagen. Förfest några gator bort. Träffade nya människor som fick mig att gråta av skratt och sen dans på Munken några timmar. Vad mer kan man begära??

Söndagen startade med sconesfrukost, vasaloppet och en bok i soffan. Innan min fina vän anslöt och vi fixade bakismat och film. Hela dagen lång. Kan söndagen bli bättre.

Nu är veckan igång och måndagen är gjord. Den segaste dagen efter en soft helg, tar ett tag att komma igång. Kvällen har tillbringats med syster och en kopp kaffe och imorgon tar jag mig an gymmet igen. Med hopp om att någon gång se resultat...



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress