De bästa sakerna i livet känns i hjärtat!
Idag har jag nog tagit fredagsmyset till en ny nivå. Hämtade syrrans barn på dagis och skolan. Vi tog en fika på stan innan vi letade land å rike runt efter en pumpa (lova ALDRIG något innan du säkert vet att du kan få tag i det). Tillslut hittade vi en minivariant på ett växthus. Sen kommer vi hem till syrran och det visar sig att hennes sambo hade hittat en stor i närmaste affären vid dom och den enda affären i hela stan vi inte varit på. Typiskt!

Men pumpor blev det och då även lycktor. Resultatet blev mer än godkänt tycker jag!!


Sen fick jag äran att stanna och käka middag med deras fantastiska familj. 5 underbara barn som jag älskar över allt annat i världen. Soffmys, godiskväll, glögg, kramar och mycket där till! Vad mer kan man önska sig av en fredagkväll?!

Sen blev det hem till mig och fick någon form av energi efter allt mys. Så drog på mig löparkläderna och stack ut. Ibland önskar jag att min diciplin inte va så hög faktiskt. Att jag hade kunnat ligga kvar i soffan. Men så jobbar inte jag.

Så nu ligger jag här i sängen, nytränad, nyduschad och med hela hjärtat fyllt av kärlek!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress