Ge mig mer snö
Sov som en skit i natt rent ut sagt. Men när klockan ringde imorse så vaknade jag till en vit värld. JAG ÄLSKAR SNÖ!!
Lika mycket som jag längtade till sommaren igår vill jag ha en rejäl vinter idag. Man är väl inte sämre än att man kan ångra sig eller :D

Tog en lugn frukost, med min favvo serie just nu OC. Ja ni läste rätt. Här är vi tillbaka till 2003 typ! 
Efter det blev det en promenad ner till stan för att uträtta lite ärende. Spräckte mina svarta jeans för flera månader sedan. Så tog äntligen tillfället i akt att köpa nya. H&M räddade en fattig människa 199 kr som hittat för min smala plånbok! 
Tog en vända till gymmet innan lunchen. Skönt allt allt är klart och man kan fredagsmysa med gott samvete.

Kvällen har spenderats med mamma och pappa! God mat, soffmys och mysigt sällskap. Precis som man vill ha en fredag! 
Klockan har faktiskt slagit över tolv så nu är det verkligen hög tid för heeelg!!

Några centimeter till och Bambi kan ta sig ut på sina skidor! Det låter bra eller hur?! HA HA har inte åkt på fler år...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress