Norrtälje med kärlek

I helgen var jag vid världens finaste vän i Norrtälje och hälsade på. Helt underbart att träffa henne, hennes man och nytillskottet Theodor.

Tog bilen upp i fredags morse, körde tokfel mitt i Sthlm så istället för att hamna i Solna blev det Kungsholmen. Men tillslut hittad jag ut och kunde hämta upp Josefine. Sååååå kul att hon hann att följa med. Vi brassade tillsammans till Norrtälje där Sara och Theodor väntade.

Blev myslunch tillsammans i Bergsstugan med utsikt över Norrtälje.
Spatserade runt i stan och tog en fika tillsammans innan Josefine begav sig tillbaka till Sthlm. Men så glad att få träffa dom två (tre med Theodor så klart) fina människorna.

På lördagen tog vi en dagsutflykt till Uppsala där jag aldrig varit förut. Vilken vacker stad. Myste runt i solen tillsammans.

Söndagen blev det brunch på Edblads i Norrtälje och shopping av smycken :D
Älskar Gåsvik!!!!
Innan jag skulle åka tillbaka igen.

Helgen innehöll mer därtill med fina promenader, pizzakvällar, vin m.m.
Tack Sara och Mathias för att jag fick komma och hälsa på er.
Glad ända in i själen!!

Bildbombar från denna helg med guldkant!

Anonym

Tack själv finaste! Du får komma tillbaka när du vill 💕

Anonym

Tack själv finaste! Du får komma tillbaka när du vill 💕

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress