Det ska va gött å leva :)

Nu har jag varit så där dålig igen...å inte skriv på en låååång tid. Så har jag så mycket att berätta att jag skulle behöva skriva en hel bok.

Hade en gammal kollega och vän nere större delen av förra veckan. Hur kul som helst. Jag fick äntligen visa honom min favoritplats på jorden, Kronholmen. Hade även med oss två andra vänner så vi käkade där ute och tränade/testade lite golf. Jag hade beställt sol och vädergudarna va för en gångs skull på min sida :) tack!!

Har även hunnit med en grillkväll, middag på en solig balkong med färskt rökt flundra, färskpotatis och vin!!! Kan det blir mer sommar!? Mackakastning nere vid havet, provat drinkar runt om på olika barer i Visby. Stekt på stranden och haft det jäkligt bra!
Jag hoppas han kommer tillbaka snart igen för så kul att han va här :)

Har även i helgen hunnit med två kalas, en 22 åring och en 3 åring. Samt cirkus :) vilken bra vecka va!!?? Å det bästa är att jag inte ens har semester ännu å ändå har det så bra!

Ikväll blev det middag, långpromenad, fruktsallad och filmkväll med bästa Sara.

2 dagar till semestern, jag kanske överlever ändå ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress