Ljumma sommarkvällar och bara ben!

Fullt upp på jobbet i sommartiderna, har fått jobba över lite ett par dagar nu.
Men har ändå hunnit njuta lite av de ljumma sommarkvällarna i solen.

Igår träffade jag upp min gamla barndomsvän. Vi käkade middag nere i hamnen och pratade skit i timmar. Det är så skönt att inse att även om vi är riktigt kassa på att höra av oss till varandra så är allt precis som vanligt när vi ses :)

Kvällen ikväll bjöd också på fint sällskap, en gammal kollega och bra vän dök upp för lite balkonghäng. Det är verkligen jättetrevligt att umgås med henne och är lite irriterad att allt går så fort att jag träffar henne allt för sällan. Snart ska vi ha grillkväll tillsammans å då dyker den tredje musketören ner till ön också!!! Då kan vi skratta, snacka och ha en kanonkväll. Några av dom bästa minnena har jag tillsammans med dom!!

Nu kryper jag upp i sängen för kvällen, med min bok och kanske ska jag spela lite candy crush innan jag sover (fan va beroende framkallande det är). Sov gott!!

Från promenaden ikväll, det är dom här ögonblicken jag älskar att vara just där jag är. Så vackert!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress