På't igen imorgon

Även mitten av veckan är snart passerad!

Ännu en dag med massor av galenskap, välkommen till mitt liv ;)

Hade lunchsällskap som piggade upp dagen. Syster å Folke! 45 minuters pratstund, 45 minuters guldkant på dagen!

Mamma kom in till stan efter jobbet. Vi inhandlade födelsedagspresenter till "min" lilla prinsessa som fyller 11 år! Vi lagade mat hemma vid mig och invigde min balkong och nya balkongmöbel och sen avslutade vi kvällen nere på glassmagget och promenad längs med hamnen. Vilken mysig kväll, passar på medan pappa är i Götet!!

Sen fick jag lite dåligt samvete att jag syndat. Så jag tog på löpardojorna när hon åkt hem å PWade i faslig takt ner och körde trappträning vid kyrkan. Kändes iaf lite bättre!

Imorgon är det en lång dag...kämpa snart helg!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress