Regn, sol, ärliga grannar och så en mango på det!
Gårdagens sommarvärme (19,1 enligt prognosen på Nyhetsmorgon på varmast i landet) varade inte speciellt länge.
Vaknade till ihärdigt droppande mot fönsterbläcket imorse! Kröp ihop lite extra under täcket innan klockan ringde.

Men lagom när jag slutade jobba, tittade solen fram lite då och då iaf. 
Fick göra lite ärenden som stod på schemat innan jag skulle fika vid en vän.
Lyckades också tappa min bilnyckel...:/ Som jag letade, men när jag kom hem ikväll satt det en lapp på rutan. Tur man har uppmärksamma och ärliga grannar!!!

Har just nu snöat in mig på mango, alltså den frukten är ju så galet god.
En smoothie med banan och mango gör alltid gott kan jag säga. Toppar man det med ett turkost sugrör kan man nääästan drömma sig bort till sommaren!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress