Intensivt men kul!

Efter två veckor med ansvar över teamet på jobbet längtar jag till fredag och lämna över stafettpinnen till nästa.
Har varit svinkul absolut att få det ansvaret så klart, men i tider där sommaren övergår till höst så tror jag att jag att jag gjort om schemat 4 gånger på några dagar då förändringar dyker upp hela tiden.
Försöker vara där strax efter sju varje morgon för att hinna förbereda innan alla andra dyker upp, men jobbar ändå till halv fem. Plussar på flexen så det är ju nice, kanske man kan få till lite ledighet där det behövs sen?!

Tur att man har underbara kollegor som står ut med alla förändringar och därmed också mina förvirringar ååå eventuellt mina vredesutbrott också!
Man kan väl inte ha tålamod hela tiden (a)

Torsdag imorgon och jag får finbesök från Slite. Ska blir underbart!
Sen räknar vi ner timmarna mot en välbehövt helg. Hoppas på sol!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress