Grattis till er båda för att ni är bäst!
Det här inlägget ska tilldelas två personer.

För 18 år sedan idag blev jag stolt moster för första gången till en underbar liten kille! Jag har fått följa hans uppväxt, grälat lite med honom, pratat men framför allt skratta. Han har förgyllt mitt liv så många gånger. Är bara 9,5 år mellan oss så lite av en lillebror är han nog. Grattis idag Pontus på din dag. Stolt att vara din moster och sjukt att jag kan möta dig på krogen nu...;)

Sen den andra personen...

Morfar, min fina morfar som blir hela 90 år idag! Vår hjälte, glädjespridare och fina människa! Idag har han blivit firad hela dagen lång, precis som han är värd! Ni är så fantastiska båda två, du och mormor! Kärlek!!

Stora grattiskramar till de två fina människorna idag. Innerligt glad att ha er i mitt liv!!! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress