Min syster och jag!
När jag kom hem igår så låg det ett påskägg på mitt bord i köket! Jag blev så varm i hela hjärtat, älskade syster!!

Vet ni hon är helt underbar. Finns där och ställer upp. Som vi kan skratta tillsammans och vi har precis samma humor. Oftast brukar dock andra inte dela den...;)
Hon ser till att jag får vara en del av hennes familj, allt från att leka med barnen, äta födelsedagsmiddag, fika och bara hänga med dom! 

Alla borde ha en syster som min. Dock kommer jag inte släppa henne :) hon är för värdefull för det! Tack snälla för det fina påskägget, det värmde så!! <3


Såg inte förrän i efterhand att ägget ligger som ett hjärta! Ibland är det nog faktiskt ödet!
Anonym

Åh fina du. Du är en del av oss, typ mitt extra barn. 😘 och vi har sjukt bra humor är bara alla andra som har dålig

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress