Shopping och den där vännen som är så bra!
Drog direkt till Vilda efter jobbet idag! För att prova alla deras vårnyheter och framför allt för att samtidigt snacka skit med den där bruden som jobbar där. Den där bruden som är så jäkla bäst!!

Att hon hade tålamod med mig i över en timme och mina, nää jag ser ut som en gris, v-ringat passar inte mig osv. Köpte ett fräscht linne, bild kommer upp någon dag. Idag vill jag istället bjuda på den här klänningen som dom fått in, HALLÅ, så fin!!! Köpte ingen utan provade bara och suktade. Men ack så fin...in och shoppa med er! Dom har så mycket fint :)

Tack Josie för att du avslutade min eftermiddag så bra!!! 

jossan

Men alltså älskling!! Du är så FIN! Det är alltid lika uppskattat när du kommer in till lilla mig. Blir lika glad varje gång! Du är bäst och förövrigt så himla vacker!! LOVE U

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress