Bättre helg med infirande av våren!
Fredagskvällen började med cava på min balkong i solen med bästa Frida. Alltså hur mys som helst att avsluta två riktigt tuffa veckor så.



Sen blev det middag och aw på Munken med fina kollegor :) riktigt trevlig kväll blev det och jag kom hem vid strax efter ett riktigt nöjd och glad!

Har även firat in våren och Valborg med mina favoriter. Älskade syster med hennes familj. Grillat som smakade så galet gott sen gino på det! Halleluja moment!!!
Spelade spel, va nere på elden vid Balan i klinte. Den blev precis som jag ville ha den för jag fick spendera den med dom jag älskar absolut mest!!


Sen har solen skinit som aldrig förr så lite röd om kinderna och känner mig lite piggare än innan! 

Beskriver helgen med ett ord, BÄST!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress